piątek, 29 marca 2013

Uwaga.

 Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocy życzę wszystkim, wszystkiego co najlepsze. Abyście te Święta spędzili z rodziną. Udanego Śmigusa Dyngusa ( w śniegu), ale zawsze coś. Oby te Święta były przepełnione szczęściem, spokojem i miłością. Życzę Wam także wytrwałości w czekaniu na następne części opowiadania ! (:D). Wesołych Świąt Wielkiej Nocy !
                                                                                                              Życzy - Tala. (Natalia)


PS.
Dzisiaj zgodnie z obietnicą pojawi się rozdział, ale niestety następny pojawi się albo w Poniedziałek albo we Wtorek z racji, że są Święta Wielkanocne i jadę do rodziny. Nie będę miała czasu pisać i nie wiem, czy znajdę w ogóle czas na komputer. Kocham Was i jeszcze raz Wesołych Świąt.





5 komentarzy:

  1. Wzajemnie :** I czekam, czekam :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila (Gacek)29 marca 2013 07:05

    Nawzajem i smacznego jajka, i czekamy, czekamy <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie. :*
    Masz świetnego bloga. Zajebiste opowiadanie. Jestem nowa. Dosłownie przed chwilą założyłam bloga i czy byś mogła go jakoś polecić. To dla mnie ważne, bo dopiero zaczynam i chciałabym mieć jakieś minimalne wsparcie w tym. Z następnym rozdziałem to szybko, bo nie możemy sie wszyscy doczekać. Czekamy i czekamy. <3
    Z góry dzięki.
    A to jest link do mojego bloga :) : http://szesciesatdziewieckocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń