czwartek, 21 marca 2013

Przepraszam.

Wiem, że mnie udusicie, ale dzisiaj nie będzie rozdziału. Wiem, że miał być, ale nie przewidziałam tego, że tyle będę robiła zadanie z angielskiego. Mam go na prawdę sporo, więc nawet jakbym chciała to się po prostu nie wyrobię. Tak to jest, jak się zostawia wszystko na ostatnią chwilę. Jutro będzie na 100% i postaram się, żeby był długi, aby jakoś wam to wynagrodzić.
Musicie mnie zrozumieć, bo szkoła jest teraz dla mnie najważniejsza..  Jeszcze raz przepraszam xx

2 komentarze:

  1. w zupełności rozumiem :) nie jesteś przecież robotem :) masz też swoje życie prywatne i nie możesz go spędzać tylko na pisaniu :) tylko troszkę dłużej potrzymasz nas w napięciu :P ale wytrzymamy ;) pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W zupełności cię rozumieem ; ) Nie jesteś końcu roboteem musisz mieć czas na odpoczynek i dla przyjaciół. A z szkołą to mam w tej chwili taak samo jaak Ty też jest u mnie na pierwszym miejscu. Ale wytrzymamy fajniee jest czekać na coś na taką mega niespodziankę co będziee daleej ; D pozdrawiaam .

    OdpowiedzUsuń