sobota, 2 marca 2013

Rozdział 26.

Obudziłam się około godziny 10, ale nie chciałam jeszcze wstawać.  Leżałam i wpatrywałam się w widok za oknem. Słońce świeciło jak nigdy dotąd. Pogoda była cudowna. Nie chciałam jej zmarnować, więc wstałam. Poszłam do łazienki i przemyłam twarz zimną wodą. Spojrzałam w lustro i trochę się przeraziłam, bo miałam bardzo potargane włosy  i w ogóle wyglądałam jak jakieś straszydło.
- Julka jesteś ? - usłyszałam męski głos.
- Tak, już wychodzę.
Szybko przeczesałam włosy szczotą, aby chodź trochę się ułożyły i wyszłam. Zastałam tam Zayna, który siedział właśnie na moim łóżku i przeglądał jakiś zeszyt.. Wróć ! Mój album !
- Ej ! - krzyknęłam i rzuciłam się na chłopaka usiłując wyrwać mu z ręki album.
- Powiem Ci, że słodka byłaś jako mała dziewczynka. - zaśmiał się.
- A teraz nie jestem ? - spytałam z "udawanym" wyrzutem.
- Jasne, że jesteś ! - pocałował mnie w policzek - A teraz ubieraj się, bo jedziemy.
- Co ? Gdzie ? - spytałam zdziwiona.
- Niespodzianka. Spakuj sobie ubrania na przebranie, bo zostajemy na noc - To samo przekaż Olivii, bo Niall i ona jadą razem z nami. Powiedzmy, że zabieramy was na wycieczkę. - uśmiechnął się.
W tej chwili wparowała do pokoju Olivia.
- Może ty wiesz, gdzie oni nas zabierają ? - spytała.
- Nie wiem, ale się booje.. - zaśmiała się.
- To wy się pakujcie, a ja idę do siebie. - pocałował mnie i wyszedł.
Razem z przyjaciółką się zaśmiałyśmy i wzięłyśmy się za to całe pakowanie. Spakowałam kosmetyczkę, więc zostały mi rzeczy na zmianę. Wzięłam to, a w razie deszczu, czy gdyby się ochłodziło, wzięłam też to. Poszłam sprawdzić, jak idzie Olivii.
- Jak Ci idzie ? Matko.. - powiedziałam, bo zobaczyłam u dziewczyny jedną wielką walizkę.
- Co ? Za dużo, nie ? - skrzywiła się trochę.  - Mam pomysł. Daj swoje rzeczy i weźmiemy jedną dużą walizkę razem. - uśmiechnęła się.
Poszłam do pokoju i wzięłam wcześniej spakowane rzeczy. Kiedy byłyśmy gotowe, poszłyśmy do chłopców. Zadzwoniłam dzwonkiem, a drzwi otworzył mi Hazza.
- O cześć. - wpuścił nas - Chłopaki ! Bo samochód to wam chyba nie wystarczy. Zadzwonić po ciężarówkę ? - zaśmiał się.
- Spadaj. - dźgnęłam go w brzuch.
W tym czasie Niall i Zayn odebrali od nas "małą" walizkę i "małe" torebki. Kiedy to zobaczyli, trochę się przerazili, ale nie dawali tego po sobie poznać.
- Kiedy jedziemy ? - spytała podekscytowana Olivia.
- Skarbie, zaraz tylko muszę jeszcze coś sprawdzić.
Niall wymienił spojrzenia z Zaynem i razem poszli na górę.
- Coś kombinują. - zmrużyłam oczy.
- Na bank. - przyjaciółka zrobiła to samo.
- Wcale nie ! - odpowiedzieli chórem z góry chłopcy.
Przewróciłam oczami i poszłam na kanapę. Reszta oglądała TV.
- Co tam ?  - spytałam.
- Ok. - Liam.
- Spoko - Louis.
- Może być - Harry.
Reszta spojrzała na niego.
- Dobra : super. - poprawił się.
Oglądaliśmy jakiś serial, ale po chwili zawołali nas chłopcy, że wyjeżdżamy. Pożegnaliśmy się z resztą i wpakowaliśmy się do samochodu Zayna, który prowadził. Ja usiadłam z przodu, a Niall i Olivia z tyłu.
- Możemy się w końcu dowiedzieć, gdzie jedziemy ? - spytałam.
- Nie, nie i jeszcze raz nie. - powiedział Niall.
Zrobiłam tylko głośne YHH i skończyłam ten temat. Było mega gorąco, więc dziękowałam Bogu, że Zayn w samochodzie ma klimatyzację. Jechaliśmy już jakieś 30 minut, wiec nie dziwię się Olivii, że zaczęło  się nudzić.
- Długo jeszcze ? - spytała opierając się o ramię Nialla.
- Nie. - ten jej odpowiedział.
Żeby zabić nudę, postanowiłam włączyć radio. Leciała właśnie piosenka chłopców LWWY. Wszyscy zaczęliśmy śpiewać. Ludzie, którzy nas wyprzedzali patrzyli na nas jak na jakiś nienormalnych, ale nam to nie przeszkadzało. Zamknęłam oczy, ale po chwili poczułam, że Zayn parkuje. Staliśmy pod jakiś wypasionym hotelem, a ja dalej nie wiedziałam gdzie jesteśmy.
- Julia, wiesz co to za miejsce ?
Teraz do mnie dotarło, gdzie jestem. Nie mogłam uwierzyć.
- Cardiff.. - wyszeptałam i rzuciłam się chłopakowi na ręce.
______________________________________________________________________________
Jest 26 ! ♥ Jak chcecie, to podajcie mi nazwy swoich blogów, a ja je zbiorę i podam linki na mój fp "Rób wszystko. Tylko nie kłam, gdy mówisz o miłości " Kocham Was ! xx

8 komentarzy:

  1. Świetny rozdział:)
    Zapraszam do mnie :D
    http://butyouareperfecttomee.blogspot.com/
    Pozdrawiam Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :D
    http://mabaaidogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudooo ! Ciekawe co dalej :) Kiedy next?? :D :D

    Zapraszam do mnie : http://fly-bird-is-free.blogspot.com/

    Pozdrawiam Paula xoxo. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wiesz ,że cię Kocham ? ! . ♥
    świetny wygląd . < 33 .
    Ej , a o co chodzi z tym Cardiff ? : D
    Zadzwonię do cb i masz mi wszystko opowiedzieć . : P

    http://my-crazy-twisted-world.blogspot.com/

    http://nie-spelnione-obietnice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetneeee *.* ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne *.* Z niecierpliwością czekam na kolejną część.

    http://jestespieknabejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń