poniedziałek, 4 marca 2013

Ogłoszenia.

 
A najbliższych dniach może nie być opowiadania. Teraz tłumaczę dlaczego. Muszę po prostu bardziej przyłożyć się do nauki, ponieważ ostatnio słabo mi idzie. Chcę mieć świadectwo z paskiem, a sami wiecie, że na takie trzeba sobie za pracować. Ten tydzień mam bardzo zawalony ( sprawdziany, kartkówki) i nie chcę Wam obiecywać, że napiszę rozdział, a potem tego nie zrobić. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Jestem normalnym człowiekiem, a chcący napisać opowiadanie, potrzeba jednak te godzinę. To nie jest tak, że zacznę pisać, i siup ! 5 minut i jest. Wiem, ze pewnie tego nie przeczytacie, ale ten kto to zrobi, niech zostawi komentarz. Będę wiedziała, że mnie rozumiecie i czekacie na następną część. Kocham Was i przepraszam ! xx Opowiadanie planuję na Środę lub Czwartek.
Macie moje zdjęcie :
Wiem, że jestem brzyydka :D

7 komentarzy:

  1. spoko spoko ja poczekam / ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem, nie jesteś przecież robotem ;) Z cierpliwością poczekam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. poczekamy, przecież wartoo . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła kochana. Jak dobrze ze mam ja za sobą. Poczekam cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  5. poczekamyy :D

    OdpowiedzUsuń