wtorek, 5 lutego 2013

Rozdział 9.

Po chwili Louis niósł te drinki.
- Jezu, co tak długo ? - spytał wkurzony wyczekiwaniem Zayn.
- A wiesz, zahaczyłam jeszcze tu i tam..- powiedział uśmiechając się.
Wypiłam pierwszego drinka i poszłam wraz z Olivią na parkiet. Wyginałyśmy się i odstawiałyśmy jakieś dziwne tańce. Po chwili poczułam na sobie wzrok chłopaków.
- Ej, nie lubię tańczyć, jak ktoś tak się na mnie gapi. - kiwnęłam głową w ich stronę.
- Wyluzuj, baw się i tańcz.
Postanowiłam zrobić jak poleciła mi przyjaciółka. Udawałam, że ich po prostu nie ma. Po chwili dołączyli do nas chłopcy. Przetańczyliśmy razem chyba 3 piosenki. Usłyszałam jakiś wolny kawałek i już miałam udać się do stolika, kiedy po drodze złapał mnie Zayn.
- Czekaj, może zatańczysz ? - spytał.
- Tak, jasne. - zgodziłam się. Nie mogłam odmówić, chłopak zahipnotyzował mnie tymi brązowymi oczami.
Kołysaliśmy się lekko w rytm piosenki. Wtuliłam się w chłopaka. Jego zapach perfum przyciągał jak magnez. Julka ogar - pomyślałam i lekko odsunęłam się od Zayna.
- Coś nie tak ? - spytał zaniepokojony.
- Nie, wszystko w porządku. Tańczmy dalej bo zaraz się piosenka skończy. - powiedziałam uśmiechając się.
- Kto powiedział, że będziemy tańczyć tylko jedną ? - zaśmiał się.
Tak jak powiedział, tak było. Przetańczyliśmy razem 4 piosenki, po czym musiałam iść usiąść i odpocząć. Reszta dalej się bawiła i nie była już w 100 % trzeźwa. Zresztą ja też, ale wiedziałam jeszcze co mówię i robię. Rozejrzałam się po klubie, próbując zlokalizować przyjaciółkę. Nigdzie jej nie było, co trochę mnie zaniepokoiło. Poszłam zapytać reszty, czy jej nie widzieli.
- Liam ? .. Liam ! - krzyknęłam, bo chłopak mnie najwyraźniej nie słyszał.
- Co jest ? - spytał.
- Nie widziałeś Olivki ?
- A tak, poszła  chyba na spacer z Niallem.
To mnie uspokoiło. Chłopców znałam jakieś 2 - 3 dni, ale wiedziałam, że żaden z nich nie mógłby nas skrzywdzić. Z powrotem udałam się w stronę stolika, ale ktoś złapał mnie za rękę i mocno ją ścisnął.
- ej laska, może pójdziemy się przejść ? - spytał mnie jakiś nieznany mi koleś.
- Y, nie dzięki. - chciałam wyrwać dłoń. Nic z tego, chłopak zbyt mocno ją ściskał.
- Możesz mnie puścić ? - spytałam już zdenerwowana.
- Nie. Nie mogę. - chłopak zaczął ciągnąć mnie w stronę wyjścia. Zauważył to Zayn, który szybko do nas podbiegł.
- Patrick zostaw ją i  spadaj. - mówił jeszcze spokojnie Malik.
- Zayn ? Jaka miła niespodzianka ! Na wakacje przyjechałeś ? - chłopak puścił mnie i stanął na przeciwko chłopaka .
- Spadaj powiedziałem. - Malik złapał mnie za rękę.
- Ej, ona jest moja. Jest zbyt ładna dla Ciebie. - nieznajomy popchnął Malika.
W tym momencie mulat nie wytrzymał i uderzył nieznajomego. Chłopak z krwawiącym nosem uciekł z klubu.
- Skąd ty go znasz ? - spytałam siadając z chłopakiem na kanapie.
- Stare czasy o których wolałbym nie pamiętać. - chłopak się uśmiechnął. - To jak, może jeszcze jeden taniec ? - wstał i podał mi rękę.
- Jak znam Ciebie, to na jednym się nie skończy - zaśmiałam się.
                                                                   - Z perspektywy Olivii-
Szliśmy z Niallem jakąś nieznaną uliczką. Nie przeszkadzało nam to, że prawie nie znamy tego miejsca.
- Jak to się stało, że jesteście zespołem ? - spytałam po chwili ciszy.
- Byliśmy w X Factorze, a tam nas połączyli. - chłopak się uśmiechnął.
- Kochasz ich jak braci, prawda ?
- Tak, są wyjątkowi. Zawsze mogę na nich liczyć.
- Tak jak ja na Julkę. -  spojrzałam w niebieskie oczy blondyna. Nasze twarze dzieliły milimetry, ale nie mogłam.  Rany, które zostawił Kuba, były jeszcze zbyt świeże.
- Przepraszam, ale nie mogę. - wyminęłam twarz chłopaka.
- Rozumiem. Nie masz mnie za co przepraszać. To ja..
- Po prostu rany, które zostawił za sobą pewien chłopak, są jeszcze zbyt świeże. - spuściłam głowę.
- To ten, którego przegoniłem ? - spytał.
- Tak, dokładnie..
Wiedziałam, że związek po tak krótkiej znajomości, na dłuższą metę by nie przetrwał. Popełniłam już raz taki błąd i obiecałam sobie, że nie popełnię go już nigdy. Tak, Niall nie był teraz dla mnie obojętny, ale to nie była jeszcze miłość. Jeszcze..
_____________________________________________________________________________
 i mamy 9 ♥. Kto chce to podaje swojego twittera : https://twitter.com/Natalia_1122
Możecie pisać i miłe są Followersy. Postaram się o Follow Back ;).
Komentujcie, komentujcie i jeszcze raz komentujcie ! :D
I dziękuję za 1011 wyświetleń xx

4 komentarze:

  1. super czekamy na następne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam Was bardzo, bardzo, bardzo, ale następne dopiero w piątek. Bo jutro mnie nie będzie w domu w ogóle praktycznie, a dzisiaj po prostu nie miałam czasu. Przepraszam jeszcze raz i mam nadzieję, że zrozumiecie xx

      Usuń