niedziela, 7 kwietnia 2013

oj.. :(

Przepraszam, ale dzisiaj nie będzie rozdziału, bo czuje się tak okropnie, że chyba nawet mięta nie pomaga.. Mam do was małą prośbę. Aby uniknąć takiego typu notatek na blogu, możecie śledzić mojego fp - Rób wszystko, ale nie kłam, gdy mówisz o miłości.  Tam codziennie informuję was na bieżąco, czy pojawi się rozdział. Jest to dla was ułatwienie, bo nie musicie czekać w niepewności czy rozdział się pojawi, czy też nie.
W razie pytań macie mojego aska.
                                                                                           Całuski xx




PS.
Rozwaliło mnie to xd. 

2 komentarze:

  1. Kamila (Gacek)8 kwietnia 2013 06:53

    Ja już dołączyłam do tej stronki dlatego wiem kiedy pojawia się rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na następny rozdział. KOCHAM CIĘ I TO OPOWIADANIE!!! z początku sobie pomyślałam 'o 1D to pewnie nuda' a tu takie coś ! ZAJEBISTE OPOWIADANIE! trafiłam tu nie dawno w dwa dni przeczytałam wszystko od początku i mam nadzieję, że tak jak napisałaś na fp nowy odcinek będzie w czwartek <333

    OdpowiedzUsuń